Hvordan opprette en bruker?
Gå inn på kvarteret.linticket.no og trykk på registrering nederst til høyere.
Husk å bruke organisasjonens e-postadresse.Du vil motta en epost når brukeren er aktivert. Aktiveringen av brukeren må gjøres manuelt av oss og kan derfor ta litt tid.
Dersom du skal lage bruker for en organisasjon, forening, eller gruppe som mest sannsynlig vil trenge å booke rom over en lengre tidsperiode, er det flott om det er organisasjonens navn og mailadresse som blir brukt i registreringen, og at passordet heller blir videreformidlet til nye medlemmer. På den måte slipper vi å ha mange kontoer for det som egentlig er samme organisasjon.
Hvordan booke rom?
Logg inn og trykk på den røde knappen der det står Nytt arrangement. Fyll ut det første skjemaet og trykk lagre. Husk å trykke bekreft når du har valgt dato og OK når du får spørsmål om du vil overskrive eventuelle tider. At en søknad er lagret betyr ikke at arrangementet er godkjennes. Du vil motta en mail av Kvarteret når arrangementet er bekreftet. Deretter må du gå inn og tilføre informasjon på søknaden.
Hva er forskjellen på Nytt arrangement og Ny produksjon?
Ved å trykke Nytt arrangement søker man bare om å booke et eller flere enkeltarrangementer. Ny produksjon er en paraplybetegnelse for flere arrangementer innenfor en eller flere dager som for eksempel helhus, festivaler, eller teaterproduksjoner.
Kan jeg sende inn en søknad for flere datoer?
Ja! Når du har valgt dato og trykket bekreft kan du velge ny dato. Ved å bekrefte mellom hver dato kan man søke alle ønskede datoer innværende semester.
Hva er forskjell på hovedansvarlig og kontaktperson?
Kontaktperson er den som booker rommet og/eller den som kan kontaktes før arrangementet for spørsmål og informasjon. Hovedansvarlig er den som har ansvar og kan kontaktes på selve arrangementsdatoen.
Hvorfor står noen bookinger med svart skrift i kalenderen, mens andre står med rød?
Bookinger med svart skrift i kalenderen har blitt godkjent av Bookingansvarlig. Bookinger med rød skrift venter fortsatt på godkjenning, og man er ikke garantert å få rommet før man har fått det godkjent, heller ikke om rommet ser ledig ut.
Har du andre spørsmål?
Ved spørsmål om bookingprosessen: Kontakt bookingansvarlig på booking@kvarteret.no
Ved spørsmål om gjennomføring av arrangement: Kontakt produksjonsansvarlig på produksjon@kvarteret.no